Duben 2008

The sims 3

25. dubna 2008 v 21:02 ♥other♥
No,,,tak já hru sims úplně miluju tak tady mám článek ze stránky http://pc.hrej.cz/clanky/preview/the-sims-3/ ,,,máte se na co těšít
Že prý je hraje sto milionů ženských a jeden Rybka, říká se v jedné odporně licoměrné pomluvě. Ať je pravda jakákoliv, s příchodem druhého pokračování jedné z nejslavnějších sérií herní historie se to pravděpodobně změní. Nevěříte? Věřte!
Existují jen dva spolehlivé způsoby, jak dostat přítelkyni k počítači: tažné lano s výkonným navijákem a The Sims. Zatímco ten první je vůči něžnému pohlaví více méně nešetrný a z dlouhodobého hlediska neefektivní, o funkčnosti a trvanlivosti jednoho z nejslavnějších výtvorů Willa Wrighta nemůže být sporu. Co jednou k The Sims přilne, to už takříkajíc "neodelne" a zvlášť dámám s extrémně zduřelými opatrovnickými instinkty přirostla tato nejlépe prodávaná PC hra v historii k srdci rychleji, než nejmodernější bypass. I proto nadešel čas, aby se po čtyřech letech a nesčetném množství datadisků dočkali Simáci plnohodnotného pokračování. A třebaže má zatím do vydání daleko jako na Kamčatku, EA lákavými drobečky ze světa "třetích" Simů rozhodně nešetří…

Revoluce po deseti letech

Už dnes je možné bez uzardění konstatovat jednu věc - The Sims 3 znamenají pro deset let starou sérii nevídaný revoluční posun. První pokračování bylo v zásadě jen 3D modifikací již tak dost úspěšného herního modelu a až na pár drobností, jako byl například systém Aspirací, se vlastně nic moc převratného neudálo. Hráč byl (a je) stále odkázán k osamělému životu na svém pozemku, kde trávil valnou část svého života izolován mezi záchodovou mísou a extrémně hořlavou plotnou prďácky černého sporáku. Rozlet do okolí, k sousedům a na přehršel společenských pozemků vždy limitoval ubíjející loading, od budování složité sociální sítě pak odrazoval časově ne právě nenáročný systém udržovaní přátel. Ale to se všechno změní.

Pleasant Valley

Příchod The Sims 3 bude znamenat konec otravnému dělení měst na jednotlivé izolované parcely. Nahradí je městečko Pleasant Valley, které vůbec poprvé zastřeší všechny již dříve známé pozemky pod jedinou, loadingu prostou střechu. Cesta z obýváku na náměstí tak bude otázkou jediného kliknutí. Producent Ben Bell k tomu říká: "Dejme tomu, že pošlete svého Sima do města. Vyjde ven, naskočí do auta, dojede co nejblíže k místu určení a zbytek dojde po svých. " Už žádné mordování s loadingem, který dřív spolehlivě zaříznul jakýkoliv pokus strávit více času mimo domovskou "celu". Tím však bujaré veselí z otevřeného prostoru zdaleka nekončí. Možná nejpodstatnější efekt schovalo si živoucí městečko pro armádu NPC Simů. Zatímco dříve žili izolovaně, zakonzervovaní na svých pozemcích, nestárnoucí a nečinní, existence dynamického světa z nich učinila důležitý faktor fungující společnosti. Vyrazí do ulic, na procházky, na návštěvy, za zábavou či za životní láskou. Sousedovic ratolesti vám vyrostou před očima, ožení se, pohřbí rodiče a vychovají vlastní děti. Koloběh života tak poprvé obsáhne celé město, aniž by přitom bylo nutné jakkoliv do něj zasahovat. Z toho ostatně vyplývá další zajímavý faktor - žádné dvě hry by už neměly být stejné. Pokaždé když se rozhodnete začít nový život, události ve městě se vydají jiným směrem, ať už se o to sami přičiníte nebo ne.

Od sporáku ke hvězdám

Pokud nám kdy hraní The Sims něco opravdu protivilo, bylo to nesmírné množství nudných povinností. Sotva měl člověk náladu vyrazit na nákupy, když se nestihl ani pořádně vyprazdňovat, sprchovat a udržovat v kondici. S přesunem do otevřeného prostoru, narostly by podobné potíže geometrickou řadou, naštěstí i na to však EA díky blízké spolupráci s fanoušky myslelo. Systém The Sims 3 by se měl proto zaměřit na širší životní priority, způsob života a jeho dlouhodobé směřování, spíše než na "…nekonečné civění na ukazatel potřeby WC." Celý systém se tak smrskne z nynějších osmi ukazatelů na tři, přičemž zdaleka největší důraz bude kladen na stres/zábavu. Náladu Simíků budou nově ovlivňovat také dlouhodobé a krátkodobé podněty - špatné počasí, povýšení v práci, atd. Rovněž současné Aspirace dočkají se výrazného vylepšení v podobě celoživotních snů a závazků. Dítě se zálibou v pozorování hvězd může si vysnít kariéru kosmonauta, což mu vynese krátkodobý boost nálady. Jakmile se však svému snu jednou zaváže, určí si rázem celoživotní cestu z níž není radno odbočovat.

Hydrofobní Kleptoman

Co se tvorby postav týče, spíše než na propracovanější 3D modely zaměří se třetí Simové na psychologický profil. Dříve bylo možné určovat povahu svého Sima neurčitým rozdělováním bodů mezi tzv. Rysy osobnosti. Nefungovalo to právě nejlépe a ani při sebešílenějším nastavení se obvykle žádná změna v chování neprojevila. The Sims 3 nahradí bodovou stupnici pěticí klíčových charakterových vlastností, přičemž výběr čítající až 80 položek zahrne takové chuťovky jako kleptomanie, hydrofobie, hravost, puntičkářství nebo vlezlost. V kombinaci s vylepšenou AI se tak snad konečně dočkáme skutečně realistické sociální interakce. Simové budou schopni rozlišovat mezi společensky vhodným a nevhodným chováním (už žádná sprchující se nebo svévolně vařící návštěva), rozroste se také prostor pro vzájemnou komunikaci.

Dům pro panenky

Důležitou součást série vždy tvořilo stavění a zařizování příbytků a stejně jako ve všech předchozích případech, i zde se bude leccos měnit. Rozrostou se zejména možnosti editace nábytku a bytových doplňků přímo ve hře, to aby i hráč grafickými editory netknutý nebyl ochuzen o výjimečnou možnost vytvářet a uploadovat vlastní vzory kuchyňských dlaždiček. Vzory, barvy a potisky bude možné jediným kliknutím přenášet z gauče na televizor, dokonalé sladění domácnosti už proto nebude výsadou zručných moderů. A hlavně! Jak je patrné ze screenshotů, konečně bude možné stavět nábytek našikmo. Že to ale trvalo.
V podobném duchu, mohli bychom pokračovat do nekonečna. Možnost ovlivňovat pracovní nasazení Simíka v práci, postoj k šéfovi i délku pracovní doby (přesčasy), drobné vedlejší questy (shánění ingrediencí do polívky, balení vnadných Simaček), přítomnost "božské ruky" která uklidí rozházené talíře a tlející noviny aniž by se kvůli tomu zdržoval sám hráč, nepoměrně širší rozpětí mezi hubeným a tlustým Simem, atd. atd. A vy se tomu Rybkovi divíte, že u toho sedí…

Video - Youtube

10. dubna 2008 v 16:40 | cherylka |  ♥hudba♥
nj,,,,ale sou vybraný podle nálady,,takže smutný.....
Christina Aquilera - HURT
Christina Aquilera - BEAUTIFUL
Kelly Clarkson - BECAUSE OF YOU