Spalování kalorií

18. května 2008 v 10:50 | cherylka |  ♥Hubnutí a zdraví♥

Spalování kalorií

Zase se to stalo? Ráno jste se nevešla do kalhot? A když jste v poledne procházela kolem výlohy, uviděla jste místo své štíhlé postavy jakéhosi uhánějícího cvalíka?
Máte sto chutí v okamžiku zahájit hladovku a držet jí aspoň celý svůj život? Fajn, zkuste to! Možná, že to vydržíte, ale váš život bude trvat jen několik málo týdnů. Pokud na tuhle metodu hubnutí kašlete a nebaví vás ani desítky dalších omezujících diet, poradíme vám, jak na to jinak. Stačí zrychlit svůj metabolismus, a tím zhubnout nejen to, co jste nabrala o Vánocích, ale i to co chcete zhubnout už dávno. Naučíme vás zrychlit váš metabolizmus tak, aby spaloval. Tajemství úspěchu není v ničem jiném, než v pravidelném cvičení, které stačí provádět třikrát týdně. Nejprve se zahřejte po dobu deseti minut, přičemž je jedno, jestli použijete švihadlo, kolo, běh nebo jen prosté poskakování. Po té každý cvik provádějte ve třech sériích po patnácti cvicích.

Co je dobré vědet než začnete?
  • Připravte své tělo na spalování tuků! To znamená, že své tělo prohřejete aerobní činností aspoň deset minut.
  • Časem zvyšujte zátěž. Do rukou si při dvičení vezměte například činky. Pokud je nemáte, stačí láhve s vodou. Za měsíc je můžete vyměnit za větší…
  • Obměňujte pořadí cviků. Nenechte tělo, aby si zvyklo! Například cvičte pohyby v sérii a-b, c-d nebo jen pořadí cviků, kde se může uplatnit vaše fantazie.
  • Měňte také intenzitu aerobního cvičení od nízké přes střední až po vysokou.
Kolik toho aerobním cvičením spálíte? V tabulce najdete počet spálených kalorií, které v průměru spálí osoba vážící 63 kg za hodinu této aktivity:
  • Kolo 9,5 km/h - 230
  • Běh 9 km/h - 730
  • Švihadlo - 740
  • Běh na místě - 640
  • Chůze 5 km/h - 310
  • Step - 440
  • Bojové cvičení - 444
  • Aerobik - 336
Superset 1
1) Postavte se vzpřímeně, nohy roznožte na délku větší než je šířka vašich ramen, prsty nohou směřují ven. Vezměte si zátěž do obou rukou, které pokrčíte před sebe do pravého úhlu dlaněmi k sobě a vodorovně s rameny.
2) Začněte zvedat lokty a ruce s činkou nahoru, tlačte lopatky k sobě a zároveň pokrčte kolena a mírně se snižujte. V momentě, kdy se vaše lokty dostanou na úroveň ramen, vydržte v poloze tři sekundy a jděte zpět.
3) Stoupněte si na levou nohu, druhou pokrčte tak, aby pata byla u kolene a špička směřovala k zemi. Ruce si dejte v bok, lokty se snažte tlačit dozadu a dlaně s činkami jsou obráceny k tělu.
4) Pravou nohu natáhněte před sebe a to samé udělejte i s lokty. Nadále se snažte tlačit lopatky k sobě, ruce, které máte za zády, by měly být co nejblíže u sebe. Snažte se udržet stabilitu. Vraťte se do předchozí pozice a opakujte patnáctkrát. Pak vystřídejte nohy.

Po odcvičení supersetu 1, cviků 1-4 se opět věnujte asi pět minut aerobnímu cvičení se střední intenzitou. Pak pokračujte ve cvičení a to setem 2.

Superset 2
1) Postavte se na šíři ramen, prsty nohou by měli ukazovat před tělo. Ruce se zátěží si pokrčte a položte na boky dlaněmi k tělu, lokty jsou v linii s tělem. 2) Současně se zvedáním paží přenášejte váhu na jednu nohu a druhou zvedejte do strany. Tělo se snažte nenaklánět, stůjte rovně a pohyb zastavte v momentě, kdy úhel paže a boku dosáhne 90 stupňů. Lokty jsou též ohnuté do pravého úhlu a směřují nahoru. Nohu nastavte přibližně na úroveň kolene. Vydržte opět 3 vteřiny, zatněte všechny svaly a vraťte se do výchozí polohy a opakujte patnáctkrát. Poté vyměňte nohu. 3) Proveďte stoj spatný, ruce s činkami volně podél těla. 4) Ustupte do zadu pravou nohou tak daleko, jak jen můžete, tělo mějte stále ve vzpřímené poloze. Současně pokrčte přední nohu do 90 stupňů. Dále pokrčte pravou ruku a zvedejte ji až k rameni, dlaň cestou nerotuje, levá ruka se mezitím zvedá natažená před sebe až do výše ramene. Zatněte svaly a vydržte 3 sekundy. Vraťte se do výchozí pozice, zopakujte 15krát a pak vyměňte nohy.

Poté, co jste skončily se supersetem 2, proveďte aerobní cvičení po dobu 7 minut.

Superset 3
1) Základní polohou je stoj spatný, při kterém držte kolena pokrčená, tělo je přisednuté (jakoby v začínajícím dřepu), mírně nakloněné dopředu, ruce se zátěží pokrčené a zvednuté před tělem ve výši ramen.
2) Zvedněte se na levé noze a pravou dejte dozadu za sebe. Současně napněte ruce nad ramena. Zpět se vracejte pomalu. Opakujte 15krát a vyměňte nohy.
3) Ustupte levou nohou co nejvíce můžete, mírně se předkloňte, přední nohu zatlačte do celého chodidla, zadní je na špičce. Ruce nechte volně svěšené vedle stehen. Snažte se hlavu držet v rovině zad. Kolena jsou natažená.
4) Pokrčte přední koleno do 90 stupňů a zároveň pokrčte lokty, ale dlaně, které jsou obrácené směrem dozadu, nechejte na stejném místě. Lokty nikam netlačte, nechejte je pokrčit přirozeně. Snažte se už více nepředklánět tělo. Vraťte se do výchozí polohy a opakujte 15krát. Poté vyměňte nohy a proveďte stejný počet opakování. To vše 3krát.

Po supersetu 3 se věnujte aerobnímu cvičení 5 minut.
Superset 4 1) Lehněte si a pokrčte kolena tak, aby nohy byly od hýždí vzdáleny 15 - 20 cm. Vezměte do obou rukou jedno závaží. Pokrčte ruce do polohy nad hlavou, lokty směřují vzhůru. 2) Narovnejte ruce se zátěží před sebe a kolmo na tělo. Opakujte! 3) I další cvik se provádí v leže. Natáhněte si volně nohy a zvedněte je do vodorovné polohy. Rozpažte a ohněte lokty do 90 dtupňů směrem vzhůru, dlaně směřují k nohám. 4) Natahujte ruce kolmo před sebe a zároveň přitahujte nohy až budou na úrovni závaží. Pohyb musí být táhlý. Zpět se vracejte pomalu. Po této sérii ukončete celé cvičení 13 minutovým intenzivním cvičením. Toto cvičení vyžaduje nejen trpělivost a pravidelnost, ale také další doporučení. Po dobu aktivit je dobré ve svém jídelníčku zavést lehčí stravu, aspoň večer a výsledek pak uvidíte samy! Jelikož je nám jasné, že se stejně z cvičení nebudete těšit do té doby, než zhubnete nějaké to kilo, přejeme vám, aby se první úspěch dostavil co nejdříve!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 www.doplnky-fitness.cz www.doplnky-fitness.cz | Web | 15. února 2009 v 12:54 | Reagovat

Ahoj. Za prvé bych se chtěl omluvit za reklamu, ale fakt mi to nedalo a musím se pochlubit. Kukněte sem: www.doplnky-fitness.cz. Jestli chcete zhubnout, vypadat krásně, udělat ze sebe svalovce, kvalitně posilovat, dělat kulturistiku a další věci, tak to určitě navštivte. Sám jsem tam už parkrát nakoupil a nemůžu si to vynachválit. Klikejte na web a jste tam a navíc za pokus nic nedáte ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama