Top 10

18. května 2008 v 10:49 | cherylka |  ♥Hubnutí a zdraví♥
Vědci vypátrali 10 potravin, které bychom měli jíst, pokud chceme být fit a udržet si pevné zdraví do pokročilého věku:
  1. Rajčata
  2. Modré hrozny
  3. Borůvky
  4. Špenát - kyselina listová působí proti rakovině, srdečním onemocněním a duševním poruchám
  5. Zejména zelený ale i černý čaj - tato první pětice je velmi bohatá na antioxidanty
  6. Olivový olej - snižuje riziko smrtí při infarktu
  7. Ořechy a mandle - snižují hladinu cholesterolu
  8. Celozrnné potraviny
  9. Ryby - losos, tuňák, makrela, sleď, ale i "obyčejné" sardinky obsahují vysoké množství zdraví prospěšných omega-3 mastných kyselin
  10. Česnek - brání stárnutí
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 www.doplnky-fitness.cz www.doplnky-fitness.cz | Web | 15. února 2009 v 12:55 | Reagovat

Ahoj. Za prvé bych se chtěl omluvit za reklamu, ale fakt mi to nedalo a musím se pochlubit. Kukněte sem: www.doplnky-fitness.cz. Jestli chcete zhubnout, vypadat krásně, udělat ze sebe svalovce, kvalitně posilovat, dělat kulturistiku a další věci, tak to určitě navštivte. Sám jsem tam už parkrát nakoupil a nemůžu si to vynachválit. Klikejte na web a jste tam a navíc za pokus nic nedáte ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama