Jak se cítit skvěle každý den

23. srpna 2008 v 10:54 |  ♥for girls♥
Cítit se dobře ve vlastním těle je určitě přání každého. Váha hraje při tom důležitou roli, ale je jen jedním aspektem spokojenosti. Je mnoho dalších aspektů, které nám pomáhají cítit se dobře.
-- click na celý článek dole --

1. Správně relaxovat
Stres je součástí našeho života a v zásadě není škodlivý. Pokud se, ale stane zátěží, měli bychom se postarat o vyrovnání naší rovnováhy. Vše na co máte zrovna chuť slouží k odpočinku. Může to být sport, setkání s přáteli, lenošení nebo hezké chvilky s partnerem.
2. Navazujte kontakty
Poznávat nové lidi rozšiřuje nejen váš obzor. Výzkumy potvrzují, že známí a přátelé pomáhají při překonávání stresu.
3. Ranní nakopnutí
Střídavá sprcha je více než jen budíček po ránu. Krátká studená sprcha přivede oběhový systém do pohybu a aktivuje imunitní systém. To nás chrání před nemocemi. Velmi prospěšné je sprchovat se střídavě teplou a studenou nohou. Nejprve se sprchujeme asi 3 minuty teplou vodou, pak následuje krátké studenou a nakonec krátce opět teplou.
4. Denní snění dobíjí vaše tělesné "baterie"
Jak si odpočinout za čtvrthodinku?. Najděte si klidné místo, posaďte se nebo lehněte, zcela se uvolněte, zavřete oči. Nyní si představujte něco pěkného, bez jakýchkoli omezení a tak intenzivně, jak jen to jde. Asi po 10 minutách se pomalu vraťte do reality.
5. Péče o pokožku a vlasy
Péče o tělo dodává sebejistotu, zlepšuje náladu a posiluje při zdolávání každodenních povinností. Udělejte si pravidelně čas pro základní očišťující program: péče o obličej, ruce, chodidla, vlasy. Dopřejte si něco navíc: uklidňující koupele, masáže, pečující masky a vonné oleje.
6. Spánek dělá divy
V hlubokém spánku se tvoří růstové hormony, které mimo jiné produkují obranné látky a zvyšují pružnost pokožky-při tom se spalují i tukové zásoby. Štíhlá a krásná ve spánku, to zní jako sen, je to ale možné. Efekt můžete ještě podpořit, pokud budete dodržovat spánkové minimum, což je 6-8hodin denně.
7. Sluníčka jen pomálu
Jen 20 minut na slunci stačí k aktivování imunitního systému. Intenzivní UV-záření jej proti tomu oslabuje.
8. Dlouhodobě příznivá váha
K získání a udržení správné hmotnosti, při které se budete cítit dobře, je nutná změna stravování. A to se podaří jen tehdy, pokud máte dostatek motivace. Jestliže jste frustrovaná a ve stresu, dostaví se dříve nebo později neúspěch.
9. Udělejte si čas
Vychutnejte si každé jídlo. Jezte pravidelně a nevynechejte žádné hlavní jídlo. Hlad podporuje špatnou náladu.
10. K úspěchu po malých krůčcích.
Stanovte si reálné cíle a vymezte si pro ně čas. Těšte se z každého byť malého úspěchu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama